torsdag, september 16, 2010

Planering...

... ska bara blogga här först och stilla ert läsbehov innan jag planerar för morgondagens träning. Har tänkt fortsätta med min nya morgontrend och sticka till gymmet halv sju imorgon bitti. Till det behöver jag ett träningspass jag kan följa istället för att spontanköra övningar. Behöver lite mer struktur över när, vad och hur jag ska träna.

Idag serverade jag lunch till 52 ätande. Otroligt gott alltsammans och det bästa av allt: all mat räckte med råge och det blev inga rester över! Det är nog den bästa komplimang man kan få. :)

Vad mer? Skulle varit hos optikern idag, men det blev uppskjutet till måndag. Istället har jag beställt en fin pulsklocka som har alla funktioner jag vill ha, plus att man kan montera den på cykeln också. Very nice! Nu ska jag bara ordna med en trainer till cykeln så är jag redo för hösten och vintern.

Dagens motion: En massa spring i köket. :)

Dagens mat: 1 Naturdiet smoothie och en kopp kaffe; ris, köttfärsgryta, en bulle med ost och smör, en bit rulltårta med grädde och en kopp kaffe med mjölk (små portioner/bitar); 1 Naturdiet smoothie och russin; 1 bulle med smör och sylt; 1 liten påse med lösgodis.

Nu ska jag förbereda min morgonträning och packa väskan och lägga fram kläderna till imorgon. Vi hörs.

Bæjó!


2 kommentarer:

K sa...

52 på lunch! Måste nästan vara rekord. Skönt att maten räckte:)

Stína sa...

Jo, det var 28 Y's men och resten från församlingen. Men jag hade chansat lite och det visade sig stämma riktigt bra. :)