onsdag, december 09, 2009

It´s beginning to look a lot like christmas

Så där ja... Alla julklappar inpackade och sorterade efter vart de ska. De första skickas redan på fredag till Ísland. Jag passade på att tända lite ljus när jag satt och packade in, mest för myskänslans skull. Nu ska jag bara hitta på ett rim till en av klapparna så är vi redo för att fira jul. Jag är ett riktigt litet julbarn som älskar allt som har med julen att göra - till och med viss, tjatig julmusik faller mig i smaken det här året. Underbart!

Den här veckan började med jobb i förrgår och igår. Fick bland annat inventera utensilierna. :) Idag har jag varit ute i Fuglie och städat och julpyntat. Passade på att öva på körsånger när jag hade tillgång till ett riktigt piano och det känns riktigt bra inför söndagens jul-och luciakonsert i Fuglie kyrka kl 18. Kom, lyssna och njut, men var där i god tid. Med alla barn så kommer det vara en hel del föräldrar och släktingar till de små hjärtegrynen på plats. :)

Resten av veckan verkar gå i lugnhetens tecken. Tänkte passa på att ta om mina blodprover för sköldkörteln. Mina hjärtklappningar har återvänt i full styrka medan min höft har blivit mycket bättre. Jaja, en bra sak utav två är alltid bättre än inget bra alls. Stay positive! :D
Imorgon blir det simning och till helgen blir det uppvaktning och ovan nämnda konsert. Nice nice! Fick lite pepparkaksdeg av mormor, som jag tänkte baka ut någon gång den här veckan. :)

Fick hem mina Jimmy Choo-skor idag. Visserligen fick jag dem redan för två veckor sedan, men storleken var lite för trång så jag skickade tillbaka dem med en begäran om ett nytt par, fast i en större storlek. Tog en fin bild, men eftersom jag laddar kamerabatteriet just nu, så publicerar jag bilden först imorgon.

Nu ska jag se vidare på "Air Crash Investigation". Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: