onsdag, december 30, 2009

Dagen före nyår

Årets näst sista dag, vilket i praktiken innebär att jag ska göra någon slags sammanfattning av det gångna året. Hittade en bra lista hos en annan bloggare jag ska använda, men det blir senare.

Gårdagen var lat och bra. Åt en massa och tog det lugnt. Gulli och hans far kom på besök på kvällen och vi fick lammlår till middag. Riktigt gott. :) Köpte en bok på Bónus om Vilhjálmur Vilhjálmsson, som jag ska läsa. Det blir nog kamp där hemma om vem som ska läsa den först.

Idag ska jag och Gummi till badhuset och simma lite. Sen blir det en tur till någon raketförsäljare och efter det Bónus för att köpa med oss godis som vi lovat ta med oss hem. Blir en del lakrits och lite till.

Jaja, tänkte bara berätta detta. Nu ska jag hitta lite frukost. Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: