söndag, december 06, 2009

En pudel...

Skulle ha visat en bild på min nya hårfärg, men kamerans batteri var slut och nu sitter jag här med blött hår, så det får bli en bild så småningom. Själva proceduren tog två och en halv timme och efteråt körde jag ner till Trelleborg för att ordna med ett par julklappar som endast kan fixas där.

Helgen har varit bra, mycket godis och en målvikt som äntligen nåddes. Väger lite mer än sist jag var på målvikt, men måtten är desamma. Nice. Har jobbat och shoppat som en galning. Gummi bytte ut halva sin garderob (där hälften av det utsorterade antingen för stort eller kasst) och så fick vi köpt de näst sista julklapparna. Det är två julklappar kvar som vi ska vänta med till det sista ögonblicket med tanke på bäst-före-datum. :) Nu ska jag bara packa in alla också.

Framför mig har jag en vecka med en del jobb, en del hemmagöra, en fest och en konsert. Ser fram emot allt och vad som är speciellt roligt är att skidskyttet äntligen har kommit igång igen på tv. Nu har jag något att titta på och att reta Gummi med. Länge leve "Vinterstudion" på SVT! :)

Ska titta vidare på "Devil wears Prada"... för 3475:e gången. Hehe. Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: