lördag, december 26, 2009

Annandag Jul

Annandagen kommen och jag vaknade åter mätt, dock inte lika mycket som igår. Þórey, Gunnar, María och Linda Rós (och hunden Simon) kom på besök och det blev hangikjöt för hela slanten till middag. Riktigt gott och med ett Lindeman-vin till för att göra det perfekt. Þórey hade gjort chokladtårta till kaffet och kvällen avslutades med ost och kex.

Varje morgon när man vaknar så tror man att man ska se en snöstorm utanför. Vinden viner i fönstrena på samma sätt som i Fuglie och jag förväntar mig nästan att se snödrivor utanför dörren. Men, det kan jag nog se i stjärnorna efter. :)

Idag ska vi till Akranes och hälsa på Gummis två andra syskon och överräcka de sista tackkorten och julklapparna. Jag har lagt in lite fler bilder från igår här.

Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: