onsdag, september 30, 2009

Trött

Kom hem från jobb för en liten stund sedan. Tiden har gått riktigt snabbt idag, med mycket kunder och bra försäljning. Jag kan inte vara annat än riktigt nöjd. Det var också skönt att vara tillbaka efter febern. Det kändes som att jag fått vila upp mig ordentligt, så nu är jag redo för nya tag.

Lille Fred var duktig hos veterinären i går. Han sa inte ett ljud när han blev vaccinerad och höll sig lugn och avslappnad hela tiden. Jag är så himla stolt över min lilla katt. Efter en lugn dag så blev det körövning på kvällen.

I morgon ska jag äntligen få massage. Har väntat länge på att få mina muskler ordentligt knådade och det har resulterat i knutor lite här och där. Antar att the joke's on me, med tanke på mitt smeknamn "Knudan". Hehe. Sen blir det simning på kvällen, som vanligt. Undrar vad mina muskler kommer att tycka om det, efter en timmes massage tidigare på dagen? Spännande... ;-)

Nä, nu ska jag titta på "Biggest Loser". Vi hörs.

Bæjó!

2 kommentarer:

Gulli sa...

"Lugn och avslappnad"? Lat menar du? ;)

Stína sa...

Ja, men du, Fred brukar ha tass-svett när han är där annars. Det är det enda stället man ser på honom att han är smått stressad. Igår höll han däremot på att somna i sin bur medan vi var där. Så ja... Lugn och avslappnad. Eller lat, om du så vill... ;-)