torsdag, september 17, 2009

Nervös och spänd av förväntan...

... hur kommer mitt hår att se ut efter morgondagen? Jag har två foton som jag tänkte printa ut och ha med som guideline. Vilken färg blir bäst? Själv är jag inne på Blake Livelys (till höger) guldblonda svall med ljusblonda slingor.

Får se i morgon vad min frisör har haft för tankar. Vad jag däremot vet är att det kommer att ta lååång tid. Ska försöka komma ihåg kameran så att ni kan se hela den långa processen. Jag funderar på att packa ner en macka eller två i handväskan.

Men innan dess är det dags för simning i kväll, något jag ser fram emot mycket. Ska träna ihjäl mina armar och ben och sen krypa hem.

Veckan har annars visat sig vara bra. Har fått ringt ett par samtal och gjort lite annat som låg på min to-do-lista. Nu är det snart helg. Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: