tisdag, september 22, 2009

Kristin - the chicken...

I dag upplevde jag en av mina svagheter: höjdrädsla. En skylt föll ner från ett av våra skyltfönster, med fästkuddar und alles. Jag satsade på att sätta upp den, hämtade stora stegen och klättrade upp... Aaaaaaah, det gick inte alls, kan jag lova. Snabbt ner igen, in med stegen och en överlämning av uppgiften till morgondagens personal. ;-)

Det finns få ögonblick som man känner av sin egen dödlighet, och det är när jag klättrar på höjden. Me no likey at all. Gillar inte heller att landa när jag reser med flyg någonstans, men jag antar att det är en del av flygningen som inte går att undvika.

Arbetsdag sex är slut och i morgon är jag ledig innan det åter är dags för jobb. Jag har en "att-göra"-lista som är hyffsat lång, så det blir att prioritera. Givetvis ska jag även ta det lugnt och brodera lite.

Nä, om man skulle ta och närma sig sängen? Jag är ordentligt trött och det ska bli gött att komma i säng innan elva, hade jag tänkt. Vi hörs.

Bæjó!

2 kommentarer:

Gulli sa...

Du skulle jo alltid kunna hoppa av planet innan det landar - med fallskärm :)

Stína sa...

Hahaha, ja varför inte? Om jag kommer ner snabbare så. ;-)