lördag, september 19, 2009

Godmorgon!

Morgonstund har guld i mun... Eller något i den stilen i alla fall. Fick akut hoppa in och jobba i går på grund av sjukdom, och dessutom har jag fått arbete hela helgen också.

Jag lovade er bild på min nya frisyr och det ska ni få.
(Kanske inte den bästa bilden i historien, men den funkar så länge). Det blev inte riktigt som bilderna lovade eftersom min frisör inte vill riskera att mitt hår påverkades negativt att en sån förändring. Istället blev det del 1 av 2. Om åtta veckor sker den slutliga övergången till blond. Jag förstår henne, vi hade kunnat bleka allt direkt igår och förstört håret för ett par månader framöver. Jag vet ju hur det blev förra gången jag gjorde den här manövern. Bättre att inte riskera något i onödan.

Men, det är allt jag hinner skriva just nu. Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: