tisdag, september 15, 2009

Sammanfattning...

Snodde den här listan från Fanny. Jag tycker att det är dags att sammanfatta sommaren.

sommaren 2009:s...
...citat: "Backscratcher!"
...dryck: Cola Zero.
...outfit: Kjol, leggings och t-shirt.
...plats: Balkongen.
...handling: Limma ihop sidorna i festprogrammet till bröllopet.
...video: Bounce´s hyllning till Michael Jackson.
...nytillskott: Emla och Sofias första sommar.
...träning: Löpning. Spang tills jag blev skadad och har nu inhandlat ett par nya Asics med fräsch stötdämpning.
...fantasi: All längtan efter semesterresan till Samos.
...stad: Trelleborg och hemstaden Malmö. Har knappt varit någon annanstans i sommar.
...aktivitet: Löpning (igen).
...låt: "Top of the World" med the Carpenters.
...skrivande: Bloggen och lite noveller.
...resa: Samos!
...mat: Grillmat och bakade potatis med keso.
..."det här gör vi för att det är tradition": Alla jordgubbar jag ätit.
...prestation: Sprang milen för första gången.
...trelleborgshöjdpunkt: Håller med Fanny här: Matfestivalen! Gör om!
...goda: Glass och godis!
...grillning: Grillspett från Möllers - både till vardags och till vårt bröllop.
...glädje: Besök från Island.
...skor: Mina remsandaler som jag fick laga innan resan till Samos.
...mest sällsynta: Strandbesök och besök till uteservering.
...firande: Vårt bröllop!

Bæjó!

Inga kommentarer: