tisdag, september 15, 2009

En vecka till har försvunnit...

Nu börjar saker och ting falla på plats. I går fick vi våra tackkort, de är i sina kuvert och färdiga för brevlådan. De blev riktigt fina och dessutom har jag fått iväg en bild till TA också.

Helgen, och veckan dessförinnan, har varit bra. Har jobbat, simmat, slappat och ätit gott. I fredags åkte vi ut till pappa för att hjälpa honom med ett datorproblem. I lördags tog vi det lugnt och i söndags hade jag ett försenat födelsedagskalas för släkten. Mamma hade ordnat en kvargtårta medan jag hade bakat en rulltårta och ett par äpplekakor. Mycket gott och trevligt.

Den här veckan är också den jobborienterad. Körsång i kväll, simning på torsdag och så tänker jag slänga in lite mer träning någonstans. På fredag ska jag till frisören och förnya frisyren lite.

Jag håller för fullt på med att slänga upp lite bilder från förra helgens mölledag i Skegrie. De hittar ni under "Bilder"-länken under mitt foto. Njut. Nu ska jag titta på lite avsnitt av "Air Crash Investigation".

Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: