måndag, september 28, 2009

Nästan frisk igen

Ingen feber och inga ömma muskler eller leder mer. Bara yrsel kvar. Det verkar som att det värsta är över. Läste lite fakta om svininfluensan, eller "den nya influensan" som man nu döpt om den till. Med ömma muskler, leder, feber och hosta så verkar det som att jag haft den lätta versionen av den. Skönt i så fall, om det stämmer, för det betyder ju att jag är immun nu.

Helgen har gått åt att återhämta mig och ta det lugnt. Jag har också kommit till skott med en del jag vill göra. På torsdag ska jag äntligen få massage och på lördag ska jag eventuellt tillbaka till ett gammalt, bekant ställe. Dags att få tummarna ur.

I morgon är det åter kör och dessutom ska Fred till veterinären för att få sin årliga vaccination. Han är lyckligt ovetande om det i nuläget. ;-)

Vi hörs.


Bæjó!

Inga kommentarer: