söndag, januari 29, 2006

Bilder, bilder, bilder...

Hej allesammans!
Söndag idag! Igår var det 25-årsfest på Kurorten 2. Elli fyllde 25 år förra veckan men firade inte förrän en vecka efteråt. Mycket kul fest, roligt folk och två vändor till kåren.
Först gick jag och Sofie dit, men då var där ingen man kände så vi gick tillbaka till förfesten där folk hade börjat gå till kåren... Hehehe... Så, vi hängde på igen. Sofie gick hem, men jag följde med in igen. Ganska kul, dansade en hel del med Gummi, Ari, Gunnar, hans tjej och hennes tjejkompis.
När kåren sen stängde så var jag så otroligt trött att Gummi ringde efter taxi till mig. Han fortsatte på efterfest uppe i festvåningen där det blev bastu.
Jag kom i säng kl halv tre och har sovit otroligt gott i natt. Gummi kom hem vid halv sex och jag ska strax väcka honom. Börjar bli hungrig/sugen på kycklingsallad och godis... Mmmm...

Jaja, här är lite bilder från igår, om ni vill se.

Oh, ja... Kör ju ner till Skåne imorgon för att filma... Spännande, spännande! :) Ska vara hemma i tre veckor och även hinna läsa och söka jobb. Hittade ett 5-pack mini-DVSiba för 149 kr istället för att betala 69 kr/st. Thanx!
Idag är det också extra tvättid, skovård och packning som gäller.

Stay tuned!

Bæjó!

Inga kommentarer: