torsdag, januari 05, 2006

Bra upplägg...

... Jag hade ett sådant bra upplägg på kvällens inlägg innan idag, men nu har jag glömt det. Vet bara att jag skulle göra en årssammanställning av 2005.
Kommer inte ihåg hur jag skulle göra det, men jag kan försöka.

2005, i ganska korta drag:
* Tenta
* Skolan
* Jobb
* Problem med hälsenan
* Fred blev "konsult"
* Utflykter på västgötska slätten
* Flyttade ihop med Gummi
* Sommarjobbade på Sundlaug Akureyrar
* Utflykter på Ísland
* Födelsedagsfest hemma i Skåne
* Min kusin, Gunilla, gifte sig 13 augusti.
* Var på Liseberg
* Firade 1 år med Gummi
* Jobb
* Träning
* Skola
* Åkte till Ullared med Gummi och Gulli
* Sålde saker på Tradera för första gången
* Jul i Skåne
* Snö (!!!) i Skåne
* Förlovning hos Anna och Jói 1/1 2006.

Så, detta var mitt 2005 i mycket stora drag. Får se vad som händer detta år.

Annars? Gummi skrev tenta igår och har idag börjat tentaplugga inför tenta 2 på måndag. Sen, utöver det, så har han tenta nästa fredag också... *Puh* Blir alldeles utmattad av att läsa det jag precis skrivit. ;-)
Well well... Ska kolla vidare på MTV nu. De har en superstjärnedag idag. Weeee... :)

Vi hörs!

Bæjó!

1 kommentar:

Magnus sa...

Glada färger på din blogger! *skratt* ha det så bra. /Magnus