fredag, januari 13, 2006

#Because you´re mine, I walk the line...#

Jag, Gummi och Elís har precis kollat klart på "Walk the Line", filmen om Johnny Cash och June Carter Cash, och jag har detta att säga om den:
Fantastisk välspelad/välsjungen film (Joaquin & Reese sjunger själva) utan det typiska rosafluffiga kärleksfjanteriet som Hollywood har en tendens att visa. Realistisk kärlek, för en gångs skull. Joaquin gör en otroligt bra insats som Cash och han sjunger näst intill spölikt likt Cash (Gummi trodde att det var Cash vid ett tillfälle när de sjöng "Walk the Line"). Reese gör också hon en helt otroligt bra insats som June Carter Cash. Hon blev faktiskt "godkänd" av den riktiga June strax innan hon dog, och John Carter Cash (Johnny och June´s son) sa om hennes prestation att det var som att hans mor hade återuppstått.

Jag ger filmen: 5 katter av 5 möjliga! Rekommenderas varmt! :)

Något annat som rekommenderas av mig är velourmysdräkter. Jag har ett svart set som jag lever i på hemmaplan. Till det hasar jag mig fram i mina nya, rosa "Hush Puppies"-tofflor. Det är skönt att ha bra hemmakläder. De funkar även om man ska iväg till affären eller till träningen och så... Behöver bara rollas pga katthår... ;-)

Hm... Fick provflaska idag med Paris Hilton´s nya doft "Just Me". Snygg förpackning med bild på henne och innanför en provflaska. Ska använda den imorgon och se om jag gillar den. :)

Well... Ska ta och läsa lite nu innan jag stänger datorn för ikväll.

Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: