onsdag, januari 11, 2006

Inställt!

Jag kom till Viktväktarna i morse för vägning, men det var stängt eftersom konsulenten slutat. :( Den nya konsulenten kommer nästa torsdag och det blir även nya tider... Jaja, då får jag väl vänta ännu en vecka...

Jobbade igår eftermiddags och gjorde lite som jag normalt sett inte brukar göra, dvs. drog lager, bar ner kartonger (med skokartonger i) till lagret i källaren och satt upp dem i nummer- och storleksordning. Sen fick jag även fylla på ute i affären, men det är jag van vid. Jättekul att jobba, längtar till sommaren! :)
Tyvärr har inte vädret hållt sig. Idag har det regnat, det har varit plusgrader och en stor del av snön har smält bort. *Suck* Hoppas det torkar upp snabbt så att man slipper allt det slabbiga *blä*.

Var och fikade idag med Sara och Emy, de av tjejgänget som fortfarande är i stan. Vi gick till "Norma Jean´s" och sen på en liten tur på stan. Jättekul att göra något tillsammans med tjejerna. Det var länge sedan! Hade en kaffe och en snickerskaka... Mmm... :)
Annars har jag inte gjort så mycket idag, har läst ett tjugotal sidor i boken och känner mig duktig. Men, jag kan bättre och imorgon har jag mycket mer tid åt studier.

Så, nu har jag sett "Top Model 5"... Åh, catfight! Jag (liksom alla deltagare) retar mig på Lisa... *grrr* Men, jag får slappna av med en dokumentär om min favoritskådespelerska, Reese Witherspoon (för övrigt akutell i "Walk the Line", där hon spelar June Carter Cash - Johnny Cash´s fru och medlem av den berömda familjen Carter.) på TV3.

Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: