måndag, januari 09, 2006

Måndag igen...

... Och på nordfronten intet nytt... Än i alla fall. Dagen har flutit på fint. Jag har varit och tränat idag, har handlat och sen bara tagit det lite lugnt. Uppdaterade min examensarbetesblogg med min litteraturlista. Det blev 13 källor (Två manualer, tio böcker läsmaterial och urklipp ur Trelleborgs Allehanda) sammanlagt. Inte direkt lite, det är bara till att börja plöja nu så att man blir klar i lagom tid.
Gummi har skrivit tenta idag, men han vet inte hur det har gått, så vi får bara vänta och se. Hoppas att han blir godkänd på tentorna så att han enbart kan koncentrera sig på sin magisteruppsats i vår. :)

Imorgon ska jag jobba, 13-18.15. Det upptäckte jag när jag tittade i min kalender. Tur att jag öppnar den åtminstone en gång i veckan ;-) Kanske lite oftare hade varit bra? Hehehe...
Jaja, ska se om det finns något intressant på tv:n nu.

Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: