torsdag, januari 26, 2006

Skåne...

Ja ni, det var ett tag sedan sist. Har inte haft lust att blogga överhuvudtaget. Blir lätt så när det känns som att ingen läser ändå.

Annars? I måndags skulle jag träna "BodyCombat", men passet var fullt när jag kom dit, så jag körde hem igen och tog det lugnt istället. Hade dessutom glömt min mp3-spelare hemma så jag hade ändå ingen musik om jag valt att stanna.
I tisdags gjorde jag klart mitt inspelningsschema, del 2, och läste lite. Igår hade jag handledning med Håkan - det gick bra. Vi hade bra diskussioner kring bilder och vad jag vill visa.
Jag jobbade också igår och efter jobbet gick vi på bio, såg "Varannan vecka" (helt klart godkänd, svensk komedi) och gick sen till "Mummel" och satt där ett par timmar.

Idag har jag varit hos Viktväktarna, såg att jag hade gått upp 3 hekto under veckan, bra jobbat! :)
Ska äta två points mer den här veckan och jag är orolig för att jag inte ska lyckas med det eftersom jag redan har problem med att trycka i mig mängder för 22 points... ;-)
I eftermiddag är det kamera-workshop i skolan och ikväll ska jag och Sofie lyckas ta oss in på "BodyCombat", vi ska vara där jättetidigt! ;-)

måndag kör jag och Fredrik ner till Skåne med kameran och annan utrustning. Vet inte om Hekuran ska med, får prata med honom också. Lyckades boka stativ till min digitalkamera innan systemet inte ville mer, så jag överlåter resten av bokningen till Fredrik... Muahahahaha...

Jaja, imorgon ska jag läsa en massa och planera inspelning och bilder och så. Ska träffa killarna imorgon och göra upp fördelningsschema.

Nä, nu orkar jag inte mer. Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: