torsdag, januari 19, 2006

Examensarbetet...

... är i full gång. Idag startade det officiellt och det är bara att rock n´rolla. Läs mer på min examensblogg för att få reda på mer om eftermiddagen i skolan.

Idag var det första gången som vi hade den nya konsulenten på Viktväktarna. Jag vägdes in på mindre än vad jag vägde förra gången, och jag BÖR inte gå ner mer. Men, med tanke på att det är länge sedan jag gick jämviktsprogrammet (+ de har ändrat om programmet sedan dess) så pratade jag lite med henne och fick min första hänvisning till hur mycket jag nu bör äta. Har varit osäker på det innan, men nu vet jag. :) Ska dit nästa vecka igen och se om jag måste lägga till, dra ifrån eller fortsätta med den antal points jag har nu till mitt förfogande.

Hämtade ett par skor hos skomakaren, de blev jättefina och är redo för användning... Om bara den här köldknäppen kan försvinna. Nu när man trodde att det skulle bli vår så kom den bitande kylan igen. Frös jättemycket bara på den lilla biten mellan skolan och Bataljonen.

Igår var jag och Sofie och tränade "Step Up" på FeelGood. Hon har precis blivit medlem och ville prova medan jag ville komma igång igen efter julen. Vår tränare, Frida, hade ett stenhårt pass redo för oss och oj, vad jag svettades! Nästa vecka ska jag prova BodyCombat, ska bli spännande eftersom jag inte brukar vara så förtjust i kampsportsträning.

Men, nu ska jag ta och läsa min Cosmopolitan som kom idag! Hann bara halvt igenom den vid lunch idag.

Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: