måndag, januari 02, 2006

Åh, denna blogg!

... Ska byta ut min bild, men se! Nä, då börjar blogger-möget att klydda. Åh, vad det är frustrerande!
Jaja, har inga andra i-landsproblem att rapportera om för stunden. ;-)

Jag älskar min "BodyShop" bodylotion med Musk-doft som jag fick (Fick ett helt set med shower gel, parfym, hård tvål och bodylotion av Tobbe i julklapp). Den luktar helt underbart och gör mig babymjuk.
Har tränat för första gången det här året. Hade enormt mycket energi i kroppen när jag ställde mig på löparbandet och sprang som om den lede var mig i hälarna.
Efteråt handlade jag på Willy´s och körde sen hem. Gött att få det avklarat.

Vad vill jag ha det här året? Här följer del 1 av min "wanna"-lista:

Me wanna:
* Varm sommar
* Lägenhet i Malmö och jobb till Gummi
* Journalistutbildning
* Pengar till kläder och skor
* Ett bra år, med så lite bad things som möjligt.

Så, det är årets första lista. Nu ska jag slänga mig i soffan.

Vi hörs!

Bæjó!

1 kommentar:

Jóna sa...

Gleðilegt nýtt ár og innilega til hamingju með trúlofunina:)