onsdag, februari 01, 2006

I Skåne...

Där är det snö, minsann... *suck*... Det brukar inte vara snö i Skåne och absolut inte så här "sent" in på det nya året. Men, det är bara att ta det som det kommer, jag ska ju inte börja filma förrän på tisdag, så det är nog ingen fara med det.
Körde och rekade igår eftermiddags, kollade hela östra Söderslätt och imorgon ska jag ta västra Söderslätt. Sjöng även lite med kören. De har börjat öva inför påsk, ska sjunga hela "Jesus Christ Superstar". Överraskade Köran rejält, han tappade hakan i tre sekunder... Hihi... Han gratulerade till förlovningen och jag erbjöd honom att spela på bröllopet, även om det inte blir av på något år än ;-).

Har ringt och clearat med ägarna till en korsvirkesgård, och dit ska jag imorgon för att ta lite foton och kolla.
Igår och idag har jag dessutom suttit och läst nästan all litteratur som jag hade med mig. Det har jag tänkt föra över till ettor och nollor imorgon eftermiddag. Sen går helgen åt till att planera inspelningsschema.
Men, jag ska ta mig ner till de andra nu strax. Måste bara uppdatera min loggbok.

Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: