söndag, februari 19, 2006

Snart hem till Skövde igen

Ja ni, sista dagarna i Skåne inleds nu. Imorgon ska jag filma i Hammarlöv och Bodarp, samt försöka filma lite av byarna + lite grusvägar. Har inte så mycket kvar nu och jag ser definitivt ljuset i tunneln. Har påbörjat mitt voice-over-manus ikväll också, tack vare sockerkicken jag fick av en påse Ahlgrens bilar... Hehehe...
De senaste dagarna har varit gråa och trista och jag har inte fått så jättemycket gjort. Har kollat lite på OS, har tränat och försökt göra det teoretiska kring mitt exjobb.
Imorgon kör jag ut till mamma igen. Ska försöka handla en del saker med mig upp, hörde för en stund sedan att de säljer M&M i invandraraffärerna i Trelleborg. Jag ska också handla skånemejeriprodukter, bullar att frysa in från Franckes bageri med mera, med mera.

Mådde inte så bra innan idag, men det fick över halvvägs genom dagen. Trodde att jag skulle bli däckad i feber, men det gick över. Har krängt en massa idag också, men sen får jag ta det lugnt resten av veckan. Måste hitta bra balans i maten!

Hm, har inte mycket att rapportera på modesidan, men ni missar väl inte ELLE-galan på femman just nu? Missade faktiskt den första halvtimmen eftersom jag såg det näst sista avsnittet av "J.A.G" på trean. Nästa vecka är det sista avsnittet av hela serien *snyft* men, hoppas att serien går i graven med flaggan i topp. (Vi "Shippers" vet precis vad som menas med det perfekta slutet för den serien... Hehehe)

Jaja, ska se vidare på ELLE-galan.

Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: