onsdag, februari 15, 2006

Nyheter... eller nåt ;-)

Fick en solobit av Köran igår på kören. Hade fått hemlighetsfulla förfrågningar på sms under förrgående vecka, och nu förstod jag varför. Ska sjunga en del ur "The Temple", en låt ur "Jesus Christ Superstar". Åh, konserten på långfredagen kommer att bli så bra, underbara arrangemang har han satt samman. :)

I söndags hade pappa lite födelsedagskalas, god mat och gott sällskap. Lekte taxi och hämtade och lämnade farmor i Böste.

Idag eller imorgon får jag kameran av Hekuran och ska filma klart under den kommande veckan. Hoppas att jag får bra väder, det har jag förtjänat. Sen börjar redigering så fort jag kommit hem till Skövde.

Men men, nu ska jag snart kolla störtlopp, Anja Pärson kör idag, hoppas det blir ännu en OS-medalj. Sprindamerna och sprintherrarna tog ju guld igår, det var så spännande och roligt att se svenskar med killer instinct! ;-)

Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: