lördag, februari 11, 2006

Eitthvað að frétta?

Den frågan fick jag precis av Elís och tyvärr kunde jag inte ge honom något nytt och smaskigt. Här händer inte mycket. Jag lämnade kamera + stativ till Fredrik igår vid centralen i Malmö och körde sen ut till pappa, där jag ska bo i lite mer än en vecka.
Filmning omgång 1 har gått bättre än förväntat, ni har väl läst om mina väderäventyr... Hehe... Igår var det kanonväder, jag fick filmat klart vid Bolmers högar och Axatorps gård och har dessutom intervjuat mamma och börjat filma band 2.

Och nu till intresse 2, mode:

Har precis kollat in Vera Wang´s höstkollektion, liksom "DvF" var det höga midjor, 40-tal, ballongkjolar och raka kjolar och stora kjolar. Vackert, men inte mycket färger, grått, svart och vitt var det genomgående temat. Synd, tycker att hösten är ju i sig en sådan trist årstid, varför inte göra den lite roligare med en färgklick här och där? :)

Annars? Nice med bredband igen, har ändrat till isländskt keyboard på datorn här, men det får jag ändra tillbaka igen när jag är klar.

OS i Turin har också börjat! Weee, älskar sport! Det jag absolut ska se är damernas och herrarnas skidskytte, ett måste! Men, det är också kul att sitta och slötitta på OS när man, som jag just nu, sitter med laptop i knäet. Nordisk Kombination ska snart komma igång.

Köpte VeckoRevyn igår och såg att min lilla berättelse om hur jag och Gummi träffades inte kom med, vad synd, det är faktiskt en ganska rolig historia. Har tagit helgledigt nu och ska komma igång med exjobbet igen på måndag.

Nu ska jag surfa vidare på Style och lite andra platser... Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: