måndag, februari 27, 2006

Stressig dag

Oh ja, har haft fullt upp hela dagen. Gick upp kl 7, samtidigt med Gummi, åt frukost och satt i ett redigeringsrum 8.30 för att börja logga in mitt material.
Vad lång tid det tar! Hade totalt förträngt den biten. Det tog mig fyra timmar att bli klar med band 1, så lunch blev det inte förrän vid ett. Återvände till skolan 13.30 för att logga in det sista bandet. Tänkte att "jag blir klar kl 16, så hinner jag handla innan jag ska träna 17.30"... Hm... Band 2 tog mig nästan tre timmar att få inloggat eftersom det klyddade lite.
Men, nu är allt rörligt på datorn och i en extra hårddisk som jag lånat av skolan. *Puh* Kom hem tjugo i fem, ordentligt försenad, slängde i mig en yoghurt och drog sen till stan.
Jag handlade snabbt och när klockan var 17.29 steg jag innanför dörren på FeelGood. Som tur är var BodyCombat någon minut försenad så jag hann byta byxor (hade redan bytt till träningskläder upptill) och byta skor på toan utanför träningssalen. Jag hann alltså precis in till mitt pass. :)

Nu är jag så otroligt trött! Har precis ätit en smaskig fruktsallad tillsammans med en mumsmums till mitt kaffe... Mmm... Det var jag verkligen värd!

Imorgon ska jag sitta hemma och skriva manus så att jag vet, på onsdag, hur jag ska börja redigera. Lite onödigt att sätta sig i ett redigeringsrum imorgon om jag inte vet i vilken ordning som bilderna ska komma, eller hur? ;-)
Ska på saumó imorgon kväll hos Guðbjörg, ska bli mycket trevligt att träffa de isländska tjejerna igen.

Har inget nytt att rapportera på modefronten, har inte hunnit att kolla dagens "skörd" på Style så det får jag göra imorgon istället. Vill till stan och handla en fin cardigan, och några toppar... Får se när det blir av, kanske på fredag om jag ska köpa något drickbart inför en eventuell fest. Annars shoppar jag ändå... Hehehe...
Vecka 11 kommer de skor jag vill ha för de 400 kr jag får av jobbet var säsong. Mmm... Längtar efter våren och sommaren så att jag kan ha på mig vilka skor och kläder som helst utan att frysa.
Längtar efter så mycket nu för tiden, planerar inför allt möjligt, får hoppas att allt verkligen blir som jag planerar och önskar.

Igår var det sista avsnittet av "J.A.G" någonsin och vilket slut! Vilket slut! Vilket perfekt "shipper"-avslut! Jag är nöjd! Äntligen fick de varandra! :)

Jaja, vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: