söndag, juli 17, 2005

sista lediga dagen

den här veckan... imorgon är det back to work! 13 arbetsdagar kvar innan det är dags att packa ihop och åka hem till sverige igen... 13 and counting ;-) nej, så hemskt är mitt jobb inte, jag tycker mycket om mitt jobb, men det ska bli skönt att komma hem och njuta av den svenska sommarvärmen också.

bloggen är lite konstig. fick höra igår att den funkade alldeles utmärkt, men jag ser varken min bild eller mina länkar... hm... ska se hur den ser ut efter jag har lagt upp detta...

men men... idag är det fortfarande slappedag så det är också allt jag ska göra. gummi ska jobba på den andra esso-stationen idag, så han ska iväg vid halv tre.

nu ska jag få upp honom ur sängen. önska mig lycka till, han var uppe halva natten och kollade på boxning ;-)

bæjó!

Inga kommentarer: