onsdag, juli 20, 2005

ledig, skuldfri och sommarväder i akureyri!

allt på en och samma gång! jippie!

jag är ledig idag, ska jobba kväll imorgon och fredag, samt helg. kollade mitt svenska bankkonto och såg att pengarna jag fört över kommit in! :) betalade genast av det sista på min skuld till mamma (ann-margreth egentligen). så, nu är jag skuldfri och har med ens 500 kr extra i månaden som jag kan göra något för! wohooooo! :)

har varit på hagkaup idag och handlat mat till jobbet och vi har också ätit glass. nu sitter jag och väntar på klockan. jag ska till badet och solbada när vi släppt av gummi på sitt jobb. han ska jobba kväll och jag ska få en liten mer brun ton på huden... yeah right, ungefär... men, man ska ju alltid prova att bli brun ;-)

nu ska jag ta och surfa vidare... har fortfarande inte hittat felet på min blogg, men det kommer väl det också... ha det så bra i sommarhettan!

bæjó!

Inga kommentarer: