söndag, juli 03, 2005

puh, vilken helg!

ja du... det var två fotbollstävlingar i stan i helgen, vilket medförde extra mycket folk hos oss. alla dessa snorungar som inte lyssnade på en, åkte som man inte fick i ruschkanorna och som förde en massa liv... *suck* det kvittade vad man sa, så fort man vände ryggen mot dem, så var de igång och gjorde som de själv ville igen... ögontjänare... :(
idag hade de flesta åkt hem. de som var kvar kom till badet med sina föräldrar, så idag vågade de inte göra mer än att sköta sig. vi jobbade 20 min på backen, 20 min i tornet och övrig tid i omklädningsrummet/ha raster mm.
att jobbar 12 1/2 timme per dag under helgen och fyra kvällar tidigare i veckan, sliter på kroppen. jag är jättetrött. har bara ett dagspass kvar imorgon så är jag ledig på tisdag... wohooooo!
gummi jobbar också mycket nu. jag brukar hälsa på honom efter jobbet. han är ledig nästa helg, om han inte ska ta något extrapass för en av medarbetarna. han är också ledig helgen därpå, samma lediga helger som mig... för en gångs skull... hoppas han inte behöver jobba... :-P

det var bra väder igår men idag har det bara regnat. det betyder: mycket kläder utomhus. gummi sa att det var 6 grader "varmt" ute... hehehe...
han har förresten skaffat ny mobil, en urläcker sony ericsson... jag är bara liiiiiite avundsjuk ;-)

nu ska jag bada och sova så småningom... ska upp 5.45 imorgon...

see ya!

bæjó!

Inga kommentarer: