onsdag, juli 13, 2005

jobbar och står i...

ja, både jag och gummi sliter och tjänar stålar i veckan. men, den enda skillnaden är att efter imorgon kväll så är jag ledig t.o.m. söndag och det ska bli så skönt för att jag vill bara sova... hehehe... ;-) men, det är redan onsdag. de första arbetsdagarna har gått snabbt! gummi jobbar tio kvällar i rad (kanske lite ledig på lördag) så han är inte så värst ledig, tyvärr.
men men... det kunde varit värre... jag kunde varit hemma i skåne och jobbat på mcdonald´s... *spykänsla* nej, tack! tycker faktiskt om jobbet jag har här. :)

vädret är fint, men det blåser skånsk storm ute, dvs. enormt mycket. det är helt ok, är det varmt i luften så ser jag fram emot att vara ute på backen och vakta barn ;-)

ska kanske till julhuset i helgen, ska bli skoj att se ett hus som har jul året runt (tänk: vellingeblommans julutställning året om, fast i mycket mindre skala).

annars? jag är en datanörd som bara sitter och surfar när jag inte jobbar... hehehe... gummi pluggar statistik för fullt inför sin omtenta den 13 augusti. vad synd att han måste skriva den då, han missar min kusins bröllop. på tal om det, imorgon är det rea på den enda "coola" klädaffären i stan, ska dit och kolla om de har nån fin klänning på rea som jag kan ha på bröllopet. :)

nu ska jag surfa vidare... vi ses!

bæjó!

Inga kommentarer: