måndag, juli 18, 2005

jobbat

ja ni... lilla jag är så trött... *gäsp* gick och la mig kl 23 igår och trodde att jag skulle somna ganska snabbt, men först mellan ett och halv två somnade jag... åh, vad trött jag var på jobbet idag!
jobbade morgonvakt och det var inte mycket folk på jobbet pga trist väder. nej, det regnade inte, men det var kallt och blåsigt. efter jobbet simmade jag lite och satt en liten stund efteråt i en av de varma småpoolerna.

ni får ursäkta om min blogg ser lite skum ut, men det är inget fel på min kod utan det har bara blivit så på något konstigt sätt... mina länkar hittar ni om ni scrollar längst ner på den här sidan... *suck* gummi hittade inget fel...
han jobbar kväll idag så idag och imorgon ser vi knappt varandra... men, det är helt ok. vi kommer ju ha ganska mycket ledig tid om tre veckor typ.

nu ska jag snart kolla på "mythbusters" på discovery. ha det så bra!

bæjó!

Inga kommentarer: