fredag, juli 15, 2005

en helt underbar dag! :)

ja ni... inte bara det att jag är ledig nu i tre dagar, nej, idag fick jag min första lön och antagningsbeskedet från skövde! för det första så har jag aldrig sett så mycket pengar på mitt konto någonsin som jag gör idag (tänker inte avslöja summan här, men den är stooooooor!) och för det andra så betyder det att jag snart är skuldfri! wohoooo!
jo, och så var det antagningsbeskedet också...hehehe... jag har kommit in på de kurser jag ville ha och ska läsa dramaturgi, lite könsroller inom film, james bond och actionfilmens utveckling samt kreativt skrivande!!! weeee... knudan är lycklig! :)
dessutom blev gummi ledig på lördag så vi ska försöka hitta på något... kanske köra till julhuset eller så kör vi längs västra stranden av eyjafjörður... we´ll see about that...

men, nu ska vi se vad vi kan hitta på idag. det är jättevarmt ute, men ingen sol... hm... gummis bror med familj är på besök, mycket trevligt. och jo, mormor, jag har äntligen en bild på gummis föräldrar. för att komma dit, så får ni klicka här!
tyvärr så kan jag inte servera fler foton just nu eftersom jag måste köpa nya batterier till kameran... men, jag ska försöka fixa det innan nästa utflykt! :)

nu ska jag vara social hade jag tänkt mig... vi ses ute i skogen... ;-)

bæjó!

Inga kommentarer: