fredag, juni 17, 2005

sjuk... *snyft*

mmm... och jag hatar att vara sjuk... men, det är väl bara att rida ut stormen och få det ur systemet. det värsta är att jag ska jobba imorgon och på söndag. kanske kryar jag mig så att jag klarar söndag, men imorgon kan jag bara glömma tanken... :( ringde en som jag jobbar skift med, och sa att jag inte kom. har feber, hostar slem och mår bara skit... hoppas det är mycket bättre imorgon.
ska ringa björn när jag vaknar imorgon, men guðrún skulle säga till honom imorgon bitti... *censur* också... precis när jag börjat komma in i saker och ting så ska jag bli sjuk... typiskt min otur...
men, två saker har, i alla fall, varit bra med dagen. 1) jag har ätit glass, nachos och 85% av en prince polo och fått hangikjöt med potatis och sås till middag... och 2) kisse (klói) har varit inne hela dagen och hållt oss sällskap. han kom in genom vårt sovrumsfönster åtta-halv nio i morse, dyngsur om tassarna, och ville kela... sååååå mycket älskar jag inte katter att jag vill kela med en katt som har genomblöta tassar... ;-) jag tog ut honom i köket och smög sedan in i sovrummet igen när han åt... annars hade vi haft en blöt kisse i sängen... hehehe...

nu lyssnar jag på beatles. anna, gummis mamma, har the red album and the blue album... weeee

vi hörs!
bæjó!

1 kommentar:

Bryndis Frid sa...

vona þú náir þér bráðlega :)