fredag, juni 17, 2005

ny tid för hemresa

yeps... jag och gummi åker hem till sverige den 5 augusti eftersom gummi (tyvärr) måste skriva omtenta i statistik den 13 augusti. trots att jag kunde blivit kvar ett par dagar till så väljer jag hellre att åka hem samtidigt och spendera ett par dagar extra hos mina nära och kära. dessutom hinner jag vara med på min kusins bröllop, den 13 augusti. :)
pratade med björn igår kväll och med gisli (überchefen) idag och båda log stort och sa att det var absolut inget problem. vad alla är snälla här och kompromissar. men, det kan, i och för sig, vara så att jag slutar helgen efter den stora "festarhelgen", verslunarmannahelgin, då de behöver allt folk... hehehe... men, i alla fall... gummi åker tåg den 6 augusti till skövde och jag stannar i skåne.

jobbet: gick bra idag! jag jobbade kväll och det var kul att lära sig något nytt. tyvärr så har jag jätteont i halsen... booooooooooooo... vill inte bli sjuk... *snyft*

imorgon: är det íslands nationaldag, 17 juni! då är alla lediga och firar... ska bli spännande att se vad som händer i stan imorgon.

nu ska jag kolla tv! ha det så bra!

bæjó!

Inga kommentarer: