lördag, juni 11, 2005

nya foton!

hej allesammans!
jag har lagt ut ett par nya foton i fotoalbumet, klicka här! :)

gummi och jag har varit nere en runda i stan och kollat lite i affärer. just nu ligger "galleri" och "sputnik" högt på min favoritlista, men de bästa affärerna finns i reykjavík och jag känner av shoppingnerven. hittade ett par fina stövlar häromdagen för dryga 950 sek... jättefina, tror att jag köper dem när jag får stålar.

igår fixade jag, som tidigare berättat, frelsi till min mobil och det är i gång nu för fullt, så numret ni ser på inlägget nedan är det som fungerar nu.

snart ska gummi iväg och jobba medan jag är ledig... *suck* men, vill man ha pengar så är det bara att uppoffra sig... hehehe... jag jobbar säkert nästa helg när han är ledig ;-)

jaja, vi hörs!

bæjó!

Inga kommentarer: