söndag, mars 01, 2009

Mars

Då har vi lämnat februari bakom oss. Förhoppningsvis slutar vintern nu också, men man kan ju inte vara alldeles säker. Däremot såg jag två säkra vårtecken i förmiddags: vintergäck och kanadagäss.

Helgen har varit bra, i går jobbade jag och direkt efter det så körde jag ut till Nanna för att umgås lite med tjejerna. Det blev indisk mat, film och lite wii-spelande under kvällens lopp. Tack för senast, Nanna. :)

I morse var det upp tidigt, hann till och med sen början på Vasaloppssändningen innan jag tog bussen till Aq-va-kul för min fjärde simlektion. I dag tränade vi tempo i tre olika simsätt. Hade lite problem med en ryggsimsövning, men i övrigt gick det riktigt bra. Får bara se till att förbättra min lungkapacitet och andas rätt.

Nästa vecka innehåller jobb och träning som vanligt. Ska försöka ordna lite med kosten och träningsprogrammet. I morgon blir det att prova cykelskorna för första gången under ett träningspass. Spännande.

Blir inte mycket mer text än så här. Vi hörs!

Bæjó.

Inga kommentarer: