tisdag, mars 31, 2009

Dienstag

Kom hem från kören för en timme sedan. Första genrepet inför långfredagen avklarat. Vi var två personer i min stämma, men vi kunde det vi skulle sjunga så det var ingen fara. Bara de andra dyker upp till konserten så är det lugnt.

Hela dagen har varit ett enda prov på hur mycket en dag kan skita sig. Redigeringsprogrammet var inte ett dugg samarbetsvilligt, en av sidorna funkade inte, en annan sida tog väldigt lång tid att få tillgång till. Serierna fick jag hjälp med att ladda hem halvvägs genom eftermiddagen, ungefär samtidigt som man kom på att jag skulle göra vid en bilaga. Puh. Men till slut blev allt klart och skickat. Då ringer dem från tryckeriet och har inte fått mina sidor. De gick iväg men kom inte fram. Och ingen vet vad som är fel eller vad man ska göra åt det. Jaja, får se hur det blir i morgon, om problemen är lösta eller inte. Spännande. Men ett stort tack i alla fall till alla er som hjälpt mig med felsökningar och annat under dagen. :D Nu kan det bara bli bättre.

Mer? Lämnade in bilen hos Bilia i går morse och förväntade mig en monsternota i slutet av dagen, men den kom inte. De stora sakerna vi hade förväntat oss blev riktigt små, vilket var skönt. Ska bara få ordnat en sista sak i morgon sen är bilen redo för besiktning. Stack till gymmet efter jobbet och kapade nästan en minut från min 5 kilometerstid, tack vare att jag körde intervaller. Intervallerna låg på: en minut i 9 km/h och två minuter i 11,5 km/h alternativt 12 km/h. Efter 30 minuter på löpbandet körde jag lite fria vikter och magträning.

I morgon är det onsdag. Får se vad den dagen har att bjuda på, förhoppningsvis riktigt bra saker. Tänker avsluta den med ett gympass, men det får vi se när den tiden kommer. Nu ska jag göra iordning inför morgondagen och sen lägga mig. Vi hörs!

Bæjó.

Inga kommentarer: