torsdag, mars 12, 2009

Vatten i örat!

Första dagen i vatten på en och en halv vecka och tillsammans med träningsvärken från gårdagens BodyPump så fick jag kramp vid två tillfällen. Men, det är det man får för att missa en veckas träning. Bara att gilla läget och träna på. Fick höra att det ser allt bättre ut, men att jag behöver öva på att böja armarna och bli bättre på min benspark.

Annars är allt bara bra. Vi planerar för fullt inför den stora dagen och i nuläget har det mesta klaffat på ett alldeles utmärkt sätt. Har bara ett par detaljer kvar innan man kan slappna av en stund.

Jag har inte mycket mer att skriva just nu. Återkommer när min skrivlusta är på topp. Vi hörs!

Bæjó.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är det ni ska fira?

Stína sa...

Bröllop! :D

Anonym sa...

Ditt eget??

Lisa sa...

ska ni giftas?!?!?

Stína sa...

Japp och japp! :D I augusti.

Lisa sa...

och när får jag en inbjudan?!