tisdag, mars 03, 2009

Magsjuka är inte roligt...

Mådde inte speciellt bra när jag gick upp i går morse, men jag jobbade och körde sen hem. Väl hemma somnade jag på soffan i en timmes tid och vaknade sedan ännu mer illamåendes och med en enorm magsmärta. Min mage tillät ingen mat att stanna i kroppen och tillslut fick jag också feber. Gick i säng tidigt och i morse vaknade jag med noll magsmärta och tyvärr noll aptit, så den här dagen har jag fått tvinga i mig mat för att få i mig näring. Nu i kväll mår jag nästan bra igen och det ska bli skönt att återgå till normalläge i morgon. Tyvärr missade jag ju min spinning, men man ska lyssna på kroppen när den säger till. Jag får helt enkelt prova skorna en annan gång

Nu ska jag gå och göra mig lite te och kanske äta en persikohalva eller två. Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: