onsdag, mars 18, 2009

Mitt i virvelvinden

Veckan före nylansering och alla surrar omkring på jobbet som galna. Det är stirr, nervositet, stress och mycket arbete som pågår. Jag sitter i min hörna och det känns som att det är den enda lugna platsen på hela redaktionen. Hehe.

Det enda negativa med att jobba så mycket är att min träning tar stryk. Hade planerat ett pass i kväll, men efter en arbetsdag från 8-18 så är man inte direkt sugen på att ta sig till gymmet. Men i morgon blir det simning och sen ska jag försöka komma till gymmet på fredag istället. Man får försöka klämma in träning där man kan.

Jag vet att det har varit ett tag sedan jag skrev här sist, men det enda jag gör i nuläget är att träna och jobba, så jag kan inte direkt skriva om något annat.

Men nu ska jag titta vidare på "Biggest Loser". Vi hörs.

Bæjó!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan du inte berätta lite om bröllopet? Det om något är ju värt ett inlägg.

Stína sa...

Jo visst kan jag det, men det lär nog inte bli förrän till helgen. :)