torsdag, juni 26, 2008

Cykelpojkar och nedmonterade möbler

Varje dag försöker jag välja en rubrik som matchar den dagens aktiviteter. I dag har jag träffat tre killar som cyklar mellan Smyge och Treriksröset. De började i förmiddags och då mötte jag upp vid starten och intervjuade dem. Riktigt trevliga och jag hoppas att de når fram utan alltför mycket problem.

Annars har dagen varit odramatisk. Gummi är iväg med sitt jobb på någon teambuildningpryl och själv har jag monterat ner vardagsrumsbordet. Ska nämligen få nya matrumsmöbler i morgon av pappa och Gunilla. De har köpt nytt så vi får deras.

I morgon är det fredag och helgen verkar hyffsat aktiv. Ska på bröllop på lördag och så är det tvätt och en tur till Willy´s som gäller på söndag. Nice.

Nä, nu ska jag titta på semifinal nummer två: Ryssland mot Spanien.

Vi hörs.

Bæjó!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Stina!
Länge sen nu! Man får gratulera till din "nya" titel eller hur man ska säga. Du ser verkligen ut som en skjutjärnsjournalist ála Annika Bengtzon ;)
Soffi från lunar
http://edomopedosmorsa.blogg.se