måndag, juni 23, 2008

Hard work-work...

Första dagen över på jobbet och den kunde inte ha börjat bättre. Inledde min arbetssommar med en "hallå-där" och en nyhetsartikel om tomter. Spännade värre, men jag fick i alla fall snacka med ett kommunalråd i dag, vilket bara det är en erfarenhet i sig.

Vädret kunde i och för sig varit bättre, men jag har hellre dåligt väder när jag sitter inomhus. Annars får man ju dåligt samvete för att man inte är ute och njuter. Hehe. Jag köpte i alla fall lite nötter på lunchen. Riktigt gott att få lite sånt i magen inför en trög eftermiddag.

Sitter just nu framför tvn och tar det lugnt. Lunchen till i morgon är klar och jag har också hunnit med ett träningspass, lite "DansAerobics".

Ska väl inte skriva mycket mer nu. Är nöjd, trött och belåten.

Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: