tisdag, juni 24, 2008

Tisdagsnytt

Dagen snart över och det innebär också att man spenderat ännu en dag på ett superkul sommarjobb. I dag fick jag skrivit en liten artikel och en något större artikel. Åkte på presskonferens i eftermiddags och fick träffa pappas gamla granne. Riktigt kul. Träffade också en ingift släkting som jag inte sett på ett bra tag. Bokade även in ett uppdrag till i morgon.

Hann också med ett snabbt träningspass innan jag tog mig hemåt. Tränade ben och kondition i går, armar och överkropp i dag. Bra att kunna variera lite.

Vad jag däremot inte alls hunnit kollat in är sommarrean. Vet inte varför, jag gillar egentligen reor men hittar sällan något roligt. Kanske man borde ta en titt inom H&M på lunchen i morgon? Däremot finns det något annat jag gärna skulle vilja ha, men där måste jag nog kolla priset före. Hehe.

Nä, ska nog inte skriva något mer just nu. Jag har ju inte direkt något spännande och världsomvälvande att berätta.

Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: