onsdag, juni 25, 2008

Segelskola, jobb och träning

Ja, rubriken sammanfattar min dag ganska bra. Var ute med jobbet och gjorde ett reportage om en segelskola i Gislövs läge (länkar i morgon när den kommer ut på hemsidan) tillsammans med en fotograf.

Annars har solen sänt ner sina strålar över södra Skåne i dag. När vi var ute på ovan nämnda jobb så märkte jag plötsligt att vinden mojnat och solen bröt fram från de sista molnen. Härligt!
Åkte hem så att jag hann med in på "Aerobics" på Sats. Riktigt svettigt och kul var det, den enda nackdelen är mitt "DansAerobics" på fredagar som jag kommer att missa eftersom det ligger en timme tidigare på fredagar. Snyft.
Har träningsvärk i mina bröstmuskler och biceps i dag. Inte konstigt, la på lite extra på vikterna i går för att chocka musklerna till att orka mer.

Heja Tyskland, förresten. Sitter och tittar på semifinalen mellan dem och Turkiet, men man ska egentligen inte räkna bort något lag i den här matchen. Ska bli riktigt spännande.

Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: