fredag, april 28, 2006

Ett par dagar sedan sist

Har inte haft direkt lust att blogga... Eller rättare sagt: Har inte haft någonting att blogga om. Väntar på besked om diverse saker, och ska (förhoppningsvis) tacka ja till något urtrevligt på tisdag - vad det är vill jag inte avslöja än. :)
I veckan har jag varit i skolan och redigerat. I tisdags lade jag voice-over, i onsdags hade jag handledning med Tyrone. Det gick superbra och det var lite småändringar som har justerats.
Tränade "Step Up" i ondags och ska träna "Step Up Intervall 75 minuter" imorgon. Jag tycker att det är så himla kul! Sade upp mitt kort i måndags, så nu betalar jag min sista autogiro den 1 juni. Får träna t.o.m. 22 juni. Snyggt jobbat.
Igår satt jag hemma och läste och idag har jag först redigerat och sen skrivit på mitt paper. Känner mig så duktig så.

Det är jobbigt att vänta, det är något jag upplevt på sistonde. Till slut får man bara släppa det och försöka göra något annat in the meanwhile.

Om det är någon som har superbra spartips så får ni gärna ge/skicka dem till mig. Vi planerar nudel- och pastadieter framöver för att riktigt skrapa pengar till något skojsigt i sommar. Planer som jag avslöjar lite senare, om de nu blir av. Men, spartips, tack! :)

Jaja, det blir annars lugnt till helgen. Imorgon är det nammidag och på söndag valborg. Har inte bestämt om det blir grill eller "Apu". Har ju kött och kyckling i frysen till grill, men vi får se.

Nästa vecka blir det hemfärd på fredag - ska göra mitt första intagningsprov på lördag i Lund. Spännande, spännande. Men, mer om det senare.

Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: