söndag, maj 31, 2009

Where is my mind?

Aj, aj, aj... Ibland undrar jag var jag gömmer min hjärna, för den verkar ju inte direkt sitta i huvudet, som den borde. Jag vet inte hur många gånger jag läst fel på mina scheman från Nilson, och i dag verkar det vara ännu ett sådant tillfälle. Jag har, i en månads tid, varit bombsäker på att jag skulle jobba hela första veckan i juni, så jag tog en sista, övertygande blick på schemat för en stund sedan, och såg att jag hade fullkomligt fel för mig! Tur det, i och för sig, men vem är jag och vad har jag gjort av min hjärna? Hehe. Får skylla på värmen. ;-)

Helgen har annars varit riktigt fin. Gick en runda på gågatan i går, och sen ren lathet framför tvn. I dag har jag varit vid Maglarps nya kyrkoplats och sjungit med kören vid årets första utomhusgudstjänst. Gick riktigt bra, men det var varmt att sitta i gassande solsken från klarblå himmel. Ska ta det lugnt resten av dagen och planera om den kommande veckan. ;-)

Vi hörs!

Bæjó

Inga kommentarer: