fredag, maj 29, 2009

Vad var det jag sa?

Träningsvärk i mina vader! Och inte lite heller! :)

Fick sovmorgon i dag och eftersom det även var en ledig dag så passade jag på att göra lite saker. Var, bland annat, på stan och hämtade paket och lämnade tillbaka en klänning jag hade hemma på öppet köp.

Mormor fyller 80 år i dag, så vi var på Vellinge gästis och firade henne med mycket och god mat. Bland annat fick vi anka... Anka... Hm, den fågeln verkar bli årets temamat för mig. Ente... ;-)

Helgen kommer bli bra, tror jag. Kanske sätter man sig på Lilla Torg med något kallt och drickbart och spanar på folk. De har ju lovat sol...

Nä, det känns som att detta inlägg blir väldigt osammanhängande, men det har att göra med att min hjärna känns osammanhängande också. Är på väg mot sängen. Vi höres...

Bæjó!

Inga kommentarer: