tisdag, maj 19, 2009

Inte alltid lätt

Allt bara bra här. Har bara inte haft tid att uppdatera bloggen med nytt och roligt material, men ett inlägg då och då tycker jag att ni förtjänar.

Kakan jag bakade till köravslutningen blev helt underbar, och det var många som bad om recepetet. Jag har också tränat en del, i dag drog jag till med 20 km på cykel och därefter 5 km löpning på tiden 1 timme och 19 minuter. Inte dåligt med tanke på att jag redan i det inledande skedet av löpningen var beredd att ge upp och köra hem. Men det var bara att tänka "ju snabbare jag springer, desto snabbare är jag klar". :)

I kväll körövning och på torsdag åker vi med kören till Tyskland. Ska bli riktigt roligt, det blir säkert ännu ett körläger to remember. :-P

Well, ska ta mig något att äta nu. Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: