måndag, maj 11, 2009

Jag är beroende...

... av cornflakes! Jag är sugen på cornflakes med mjölk och havregryn dygnet runt, jag hade kunnat leva på det under veckans alla dagar, men jag misstänker att det inte riktigt är vad man menar med en allsidig kost. Hehe.

Har två lediga dagar nu innan det är dags för jobb igen. Skönt att ha lite ledigt eftersom det blev en typisk Kristin-vecka förra veckan med sex arbetsdagar. Träningsveckan har också börjat bra, med spinning och core på Sats. Mina ömma magmuskler (från gårdagens simning) fick sig en omgång i dag också, måste ta och vila dem i morgon. Kommer ha drömtvättbrädan innan juli om det fortsätter så här. ;-)

Ska också passa på att be om ursäkt, inte bara för en dålig uppdatering, utan också för att jag glömt sätta in bilder från roadtripen till Uppsala. Här är de!

I morgon: städning, kakbak och köravslutning. Vi hörs.

Bæjó!

4 kommentarer:

Gulli sa...

Du är för isländsk, jobbar sex dagar i veckan!

Stína sa...

Hahahahahaha! Kanske det, jag umgås ju med en islänning hela tiden ;-)

Gulli sa...

En hela tiden och en "halva tiden" :)

Stína sa...

Hahahaha! Japp, så är det! :D