måndag, juni 01, 2009

Bitchin' and moanin'...

Har precis sett hela säsong 1 av "Stylista" (samma serie som går på trean på söndagar) och jösses, vad folk kan snacka skit om varandra, gå bakom ryggen och vara allmänt jobbiga människor! Fick snabbspola igenom typ halva tiden av varje avsnitt för att komma till det jag tyckte var väsentligt - mode och styling. Jaja, rätt person vann i alla fall! (tänker inte skriva ut vem, det är ju ett par avsnitt kvar här i Sverige)

Mer? Det har varit en kanonfin dag här Malmö. Var på spinning och core för första gången sedan de bytte program, och jag gillar detta mycket bättre än det förra. Passar mig mycket bättre dessutom; jag gillade inte vissa rörelser och/eller låtar i det förra programmet.

Detta vackra vädret har gjort att vi har haft öppet till balkongen hela helgen och hela dagen i dag. Ute på balkongen står en korg. Gissa var Fred har varit? Vi har knappt sett vår katt på hela helgen eftersom han föredrar korgen på balkongen framför vårt sällskap.

Ska inte skriva mer just nu, är alldeles för trött och ska nog snart gå och lägga mig. Hade planer på att se "Project Runway", men kabeln funkar inte. Suck, suck, suck! :(

Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: