måndag, juni 15, 2009

Resultat

Det blir nog blont som jag väljer. Till mitt hår, alltså. Och så ska jag låta det växa lite grand. Japp.

Mår bra annars. En ledig dag har inneburit att jag har hunnit göra allt det där man annars låter ligga. Har även börjat seriösplanera bröllopet. Getting there! :D Mycket att tänka på, en del saker man inte funderat på tidigare som börjar dyka upp.

Tog ut min gamla cykel i helgen när jag jobbade. Pumpade upp däcken och smörje kedjan - den cykeln har inte sett dagsljus på nästan ett år, så jag tog med cykelpumpen för säkerhets skull. Allt fungerade som det skulle på den, men det behövs en ny sadel. Den jag har nu lutar alldeles för mycket bakåt. Annars är det en riktigt trevlig cykel att trampa omkring med.

Jag har inte mycket mer än så att förtälja i nuläget. Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: